Koncerter

Løvfaldskoncert i Brønderslev kirke
torsdag d. 21. oktober kl. 19.30

Der ligger mange musikalske muligheder i mødet mellem de lidt usædvanlige instrumenter horn, tværfløjte og orgel/klaver.

Derfor bliver det en spændende koncert i Brønderslev kirke d. 21. oktober kl. 19.30 med kirkens organist, Jonatan Kagan, fløjtenist Nanna Kagan og hornist Kim Harritsø med overvægt af værker, der er blevet omarrangeret til netop disse instrumenter.

Musikken bliver af store komponister som bl. a. J.S. Bach, Händel, Schubert, Edvard Elgar og Carl Nielsen.

Ved koncerten vil publikum også selv kunne få rørt sangmusklerne i form af en håndfuld fællessange.

Fri entré og alle er velkomne.

Brønderslev Kirkes Pigekor medvirkede i koncert i Folkekirkens Hus

søndag d. 6. oktober 2019 - sammen med den norske sangerinde og bandet Synnjadrag

Omkring 80 tilhørere - heraft mindst halvdelen fra Brønderslev - kunne nyde smuk kor- og solosang  akkompagneret af et meget klangfuldt og velspillende band med flygel, percussion og kontrabas.

Nedenfor kan du klikke på billederne og høre små optagelser fra koncerten.

Koncerter