Konfirmandtur til Flyvestation

Konfirmanddage, marts 2018.

Søndergade Skoles konfirmander

Fredag tog konfirmanderne sammen med Thomas (præst) og Frederik (kirkepilot) på tur til Flyvestationen i Nørre Uttrup.
Her var der rundvisning på stationen - til dels ved Thomas, der er tilknyttet flyvestationen som præst. Konfirmanderne fik også lov at se, hvad sporhundene kan - og nogle lagde arm til .... !

Lørdag mødte konfirmanderne kl. 9.00 - hvor de kunne se frem til nogle spændende timer i selskab med Heidi Bisgaard, der skulle instruere i gospelsang.
Det gjorde hun rigtig godt - der blev sunget igennem og det kom faktisk til at lyde rigtig godt

smiley

!!

Lørdag aften kl. 19.00 deltog konfirmanderne i Lovsangsgudstjeneste i Brønderslev Kirke, hvor bandet PåVej spillede og sang for på nye og gamle salmer.
Se billederne fra gudstjenesten her

Thomas og Frederik siger tak for et godt samarbejde med Søndergades Skole. Tak for en god dag med dejlige konfirmander.

Konfirmanddag Søndergade Skole 170216

Tilbud i Café Møllehave